Елеватор - будувати чи не будувати?

Тема в разделе "Жизнь Канева и Каневского района", создана пользователем мудрый, 25 мар 2010.

  1. мудрый

    мудрый

    Регистрация:
    28 фев 2009
    Публикации:
    81
    Симпатии:
    6
    Мой город:
    киев
    - Я маю власну думку, - Ігор Сухобрус


    Нажаль і сьогодні дехто з місцевих обранців не перестає, мягко кажучи, дивувати канівчан і мене, зокрема. Обговорення питання щодо можливості будівництва елеватора на лівому березі Дніпра мене просто вразило. Це зібрання відбувалось у «вузькому колі» місцевих політиків та канівських чиновників. Про зустріч представників компанії, яка має будувати елеватор з місцевими жителями, інформація не розголошувалась. Та і я, відверто кажучи, потрапив на неї випадково.




    Тепер по суті: Каневу запропоновано гігантський проект елеватора на лівому березі Дніпра. В зв`язку з чим постає питання – а чи потрібно це місту; що дасть цей проект місту, і хто за це буде нести відповідальність. Це логічні питання, адже прикладів грубого використання міста інвесторами, яким сьогодні аж ніяк не раді канівчани (за винятком небагатьох) достатньо. А тих, хто мав би нести відповідальність за наслідки, так званого інвестування, немає.


    Першими обвели нас навколо пальця «шампіньйонівці».

    Обіцяли «золоті гори». а «нагородили» смрадом, хмарами грибкових викидів та десятками захворілих. Місто на розвиток інфраструктури не отримало від них ні гривні. Добре. Від наших, канівських депутатів це не залежало.

    Наступними брехунами були власники автозаправки на стадіоні.

    Обіцяли спочатку 100.000 грн. на розвиток міста – дали 10.000 грн. Десять!!! Обіцяли відремонтувати стадіон, натомість навіть після їхніх будівельників сміття прибирали за міський кошт.


    Що отримало місто? Копійки за оренду земельної ділянки. І все!!!
    Перспектива розвитку стадіону була втрачена назавжди. Ось тут вина лягає вже на наших депутатів та керівників міста. Якраз вони наплювали на здоров`я дітей, насолодившись тим, що зробили пакість Сухобрусу. Вони думали, що я боровся з своїм конкурентом, вимагаючи від влади і депутатів заборони будівництва автозаправки в тому місці.



    Проте якраз я пропонував надати дозвіл на будівництво цієї АЗС, але через дорогу, на пустирі. Щоправда, у наших «всемогущих» був „вагомий аргумент” – просьба губернатора області. А як же в такому випадку інтереси канівської громади? Що тут важливіше. Переважив неофіційний дзвінок з Черкас високого чиновника. А мозки наших депутатів де були? У тому місці, на якому вони сидять...



    Особисто я, ніколи їм за це не пробачу. І сьогодні, коли я вже немає ніякого інтересу до автозаправного бізнесу і була б моя воля, я б зніс цю АЗС. Вона як більмо на оці міста Канева.


    Потім була «Наша Ряба».


    Тут взагалі без коментарів. Хіба що два слова про дорогу по вул. Леніна. У що перетворилася ця дорога – варто подивитися, а краще проїхати., особливо напроти гуртожитку культ училища... Багато коштів отримало місто? Хіба що на ремонт цієї дороги (і то частку в борг), яку вони ж і розбили великими машинами.


    А ще, ледь не забув: на День міста Канева посміховисько вчинили, «одарюючи» канівчан своїми шашликами з курячих кісточок. Але ж ця «контора» далеко не бідна, Могла б допомогти нашим школам, стадіону, лікарні... Могла б, та не хоче. І міські депутати мовчать.


    Теж саме можна сказати про інших канівських інвесторів: з ”Закордонбудмонтажу”, які зруйнували піонер табір; інвесторів з колишнього будівельно – монтажного управління № 5, які будують 20 років будинок на Шевченка 41 і багатьох інших.



    А що ж наші депутати думають з приводу будівництва елеватора? Виступи декого з них мене просто приголомшили: нічого, що ємності для зберігання зерна розміром по 22 метри будуть стирчать потворами – це придасть місту індустріального гіганта. Або директор школи № 2 обмовилася, що її байдуже, що туристична галузь від цього занепаде. Нам обіцяли, що Канів стане туристичною Меккою і не зробили. Нехай будують та забезпечують наші школи всім необхідним і т.д.



    Слухав я їх і думав. Що це? Божевілля?
    Хіба це те, єдине, що перетворить місто з депресивного в найсучасніше? Чи може для реалізації цього проекту немає іншого місця? А побережжя Канівського водосховища? А теорія «другої» бази, де десятки років скелетами «красуються» недобудовані монстри? Чи навіть територія Бобрицького совхозу, якщо інвестори гарантують 100 % збереження екології?



    Заспокоїв лише виступ Ренькаса І.О. На мій подив його думка була іншою від депутатів і хоч не прямо, однак він дав зрозуміти – поспішати не потрібно.

    Ігор Ренькас

    Слухав я наших «лобістів» з депутатськими значками і думав: взяти б їх всіх і гоном погнати... в Німеччину або в Нідерланди, хай подивляться як нормальні люди захищають кожен метр природи, кожен грам чистого повітря і здоров`я кожної дитини.


    Не знаю, чи то мій виступ, чи то було в планах інвесторів, але на пропозицію відвідати вже існуючу в Чигирині споруду елеватора, аналог якого буде будуватися під Каневом, погодились всі.



    Відвідав її і я: моє інтуїтивне відчуття непотрібності цього будівництва в запропонованому місці не лише підтвердилось, а і переконало в небезпечності цього проекту. Строки виконання будівництва, кількість підрядних організацій і ефективність проекту мене не здивувала – за такі кошти, які туди «вкинуто» це дійсно можливо.


    Я не маю права нав`язувати свою точку зору, однак наважусь її висловити:

    Плюси проекту:

    - Жодного робочого місця під час будівництва.

    - 60 робочих місць при експлуатації.

    - Від продажу земельної ділянки, де має бути елеватор місто не отримає ні гривні – це земельна ділянка приватна, в тому числі і одного нашого депутата.

    Питання оплати за користування земельною ділянкою не ставилося, так як і сьогодні за користування цією земельною ділянкою платиться орендна плата нинішнім власником (користувачем).



    Мінуси проекту:


    - Додаткове екологічне навантаження до наявних чорнобильських, «шампіньонівських» та «курочкорябівських» «ароматів».


    - Збільшення транспортного потоку вантажівок, адже завозять і вивозять зерно здебільшого автотранспортом.


    - Потворна споруда на фоні Канівських лівобережних красот.


    - Розчарування городян Канева в сподіваннях на серйозні інвестиції в розвиток міста.


    - «Соціальний пакет» насправді є не лише повідком на коротку дистанцію, а і намордником. Якщо ж хто буде незадоволеними умовами праці, тоді все – немає «соціального пакету».


    1. Дана споруда розташована на віддалі 18 км. від Чигирина і до найближчого населеного пункту така ж віддаль.


    2. Будувався елеватор на місці атомної електростанції.



    3. Жодного працівника з Чигирина при будівництві не було задіяно.


    4. Сніг від пилу і відходів темний.


    5. Зерносховища висотою 22 метри видно за десятки кілометрів.



    6. А про сміття від зерна і говорити нічого – воно по всій промисловій зоні, а в нашому випадку буде в усіх квартирах по вул.206 Дивізії, Героїв Дніпра і Енергетиків, я вже не говорю про берег і Дніпро.



    7. Перевозиться зерно лише автомобільним транспортом, відтак від наших доріг і ям не залишиться нічого та і виїхати на вул. Леніна з будь - якої вулички міста буде просто нереально. Уявіть собі скільки потрібно фур, щоб завантажити 100 тисяч тонн зерна в ці бункери.


    Мені жаль, що нашим містом «правлять» такі недалекі, непрофесійні особи і сподіваюсь дожити до того часу, коли нашим містом будуть керувати справжні професіонали і патріоти.
    Діти! Ростіть вже швидше.

    Ігор Сухобрус


    Виступи депутатів Канівської міської ради і представників громадськості при обговоренні проекту будівництва елеватора на земельній ділянці колишньої бази ЖДВТ підприємства „Канів - Дніпробуду”.



    Лисенко Микола, депутат міської ради

    Канів має розвиватися. А це можливо лише при новому будівництві. Я вважаю, що нам потрібно дати дозвіл компанії „Нібулон” на це будівництво. Але ми б хотіли, щоб компанія підписала з канівською громадою соціальну угоду

    Працівники Шевченківського національного заповідника

    bfc5f68d1dc9[1].jpg

    з пересторогою віднеслися до цього проекту. Вони нагадали, що у свій час громадськість держави вже боролася за чистоту Тарасових обріїв. З Чернечої гори цього підприємства не повинно бути видно. Це однозначно.

    Ольга Ліворук, депутат міської ради

    ef6b65bfd2b4[1].jpg


    Всі ми бідкаємося, що в місті немає хороших доріг тротуарів, вулиці не освітлюються у вечірній час, є багато інших серйозних проблем. Вони і будуть, якщо місто не розвиватиметься. Нехай люди будуються. Тут нічого поганого немає. Але я також приєднуюся до думки, що компанія „Нібулон” повинна з Каневом підписати серйозну соціальну угоду. А щодо Тарасових обріїв. Думаю, що можна сховати споруди цього підприємства. Перше, пофарбувати в зелений колір. З боку Чернечої гори можна насипати вал землі 10-15 метрів і засадити його соснами, яким по 8-10 років.


    Ігор Ренькас головний архітектор Канева

    Я б хотів, щоб всі ми прислухалися до думки працівників Шевченківського національного заповідника. Не забували, що якраз ми, в Каневі маємо велику святиню всієї України.


    Володимир Кривенець, депутат міської ради

    Як економіст, я твердо переконаний, що Канів не матиме перспективи, коли ми не будемо давати дозволу на його розбудову. Всі міста розвиваються, будуються. Це нормальний, цивілізований процес. Я серйозно сприймаю думку, що з боку Чернечої гори треба буде насипати високий вал і таким чином сховати нове підприємство. Ця проблема легко вирішується.


    Володимир Савенко, голова правління ВАТ „Канів – Дніпробуд”

    95c8de7786cb[1].jpg

    Ви подивіться, коли Канів розвивався, коли в місті вирішувалися практично всі проблем - коли він будувався. Останні років 15 серйозного будівництва в місті немає. І що ми маємо. Вийдіть на вулицю і подивіться навколо... Інше, сотні наших людей змушені далеко від сімей заробляти на хліб насущний. Це нормально? Ні. І щодо самої площадки, де має будуватися елеватор. Це ідеальна площадка для такого об’єкту, хто і щоб не говорив. Кажу, як інженер, як будівельник з багатолітнім досвідом.

    Олег Калніболоцький, депутат міської ради

    25897ece2b9a[1].jpg

    Все зрозуміло. Треба якомога скоріша дати людям можливість будувати. Але я також підтримую думку, що ця поважна компанія могла б допомогти місту у вирішенні багатьох серйозних проблем. Коли так буде, тоді в міської громади не буде взагалі ніяких питань до „Нібулоні”.


    Олексій Вадатурський, Герой України, генеральний директор компанії „Нібулон”. Генеральний чекає що скаже Канів.


    Газета "Час Пік"
    Последнее редактирование модератором: 28 июн 2014
  2. UAShumaher

    UAShumaher

    Регистрация:
    8 дек 2009
    Публикации:
    476
    Симпатии:
    35
    Мой город:
    Канев
    Відповідь: Будувати чи не будувати?

    Заправка на кругу гавняна у мене був бензонасос який якщо залить поганого не якісного бензину переставав нормально працювать 4 рази я заправився на кругу 4 раза елі доїхав туда куда мені потрібно було на інших заправках все ок там якийсь газолін чи хз
  3. мудрый

    мудрый

    Регистрация:
    28 фев 2009
    Публикации:
    81
    Симпатии:
    6
    Мой город:
    киев
    Ответ: Будувати чи не будувати?

    та тут вообще речь идет о строительстве крупного зернопункта
    строить или не строить.
  4. P.S.

    P.S.

    Регистрация:
    28 апр 2008
    Публикации:
    11.680
    Симпатии:
    161
    Мой город:
    Бобрица
    Відповідь: Будувати чи не будувати?

    - Від продажу земельної ділянки, де має бути елеватор місто не отримає ні гривні – це земельна ділянка приватна, в тому числі і одного нашого депутата.


    Земельный участок принадлежит на правах частной собственности?
    Если я правильно понимаю , это именно то место , на которое показывает Савенко ?
    [​IMG]

    Сейчас, на том месте, абсолютно ничего нет - насколько я знаю.

    Каким образом земля перешла в частную собственность?
    На каком основании? К тому же , - в прибрежной зоне.
    Последнее редактирование модератором: 28 июн 2014
  5. чиж

    чиж В бане

    Регистрация:
    21 фев 2010
    Публикации:
    918
    Симпатии:
    43
    Пол:
    Мужской
    Мой город:
    Tallinn
    Відповідь: Будувати чи не будувати?

    Никто не хочет много вкладывать,минимум затрат.Для транспортировки дороги есть и Днепр рядом.А насчет экологии и вида с Тараски это не для них.Я с автором согласен, нет хорошего руководителя.
  6. Shelli

    Shelli

    Регистрация:
    5 янв 2010
    Публикации:
    328
    Симпатии:
    14
    Мой город:
    Канев
    Ответ: Будувати чи не будувати?

    Этого ни в коем случае нельзя допустить! И дело даже не столько в испорченных природных пейзажах. Почему-то никто особо не обратил внимания на слова: «Сніг від пилу і відходів темний. А про сміття від зерна і говорити нічого – воно по всій промисловій зоні, а в нашому випадку буде в усіх квартирах по вул.206 Дивізії, Героїв Дніпра і Енергетиків, я вже не говорю про берег і Дніпро». И не зря «Дана споруда розташована на віддалі 18 км. від Чигирина і до найближчого населеного пункту така ж віддаль». То есть там, под Чигирином, загрязняется зона, расположенная вдалеке от населенных пунктов, а у нас хотят построить, можно считать, прямо в городе (сколько там метров до левого берега), рядом с жилыми домами! Я уже писала на сайте kaniv.net, на сайте «Дніпрової зірки», повторюсь еще и здесь - вот какое воздействие на окружающую среду будет оказывать «Нибулоновский» элеватор:
    1. Пылевые выбросы в атмосферу в результате очистки зерна (это астма и др. легочные заболевания у жителей города).
    2. Канцерогены, попадающие в воздух при сжигании лузги от семечек подсолнуха (это онкологические заболевания).
    3. Задымление окружающей территории (и соответствующий запах) при сжигании отходов производства.
    4. Загрязнение Днепра и грунтовых вод нефтепродуктами от стоков предприятия.
    5. Выбросы оксидов серы и азота при сжигании топлива в котельной.
    6. Загрязнение воздуха выхлопами большого количества грузовиков-зерновозов, ну и «убивание» ими дорог, про что уже написал автор темы.
    Такое предприятие ни в коем случае нельзя располагать в жилом районе! Конечно, «Нибулон» обещает золотые горы для города и полную безопасность для здоровья и экологии, но ведь «Ряба» и «Шампиньон» тоже вначале сладко пели… И я не пойму – депутаты, которые выступают «ЗА» строительство терминала, они что – не в Каневе живут? Неужели они согласны вместе со своими семьями, детьми дышать отравленным воздухом, пить отравленную воду? Ведь здоровье не купишь!
    Если кто-то из несогласных депутатов имеет желание организовать акции протеста (митинг с плакатами, сбор подписей населения против строительства и т.п.), то мы, «простые» каневчане, всеми руками «ЗА» !
  7. мудрый

    мудрый

    Регистрация:
    28 фев 2009
    Публикации:
    81
    Симпатии:
    6
    Мой город:
    киев
    Ответ: Будувати чи не будувати?

    Shelli хорошо что вы хоть неравнодушны к этому как большинство каневчан.
    хотя с вашими выводами можно и поспорить.
    Александр Влади нравится это.
  8. Shelli

    Shelli

    Регистрация:
    5 янв 2010
    Публикации:
    328
    Симпатии:
    14
    Мой город:
    Канев
    Ответ: Будувати чи не будувати?

    Это не мои выводы. Я сама не ездила в филиалы «Нибулона» и лично не измеряла степень загрязнения окружающей среды, но я собирала информацию из разных источников, из мест, где работают подобные предприятия (поэтому верю словам о почерневшем снеге). Я живу на Героев Днепра и, судя по изображению на карте, куда показывает Владимир Савенко, элеватор хотят соорудить прямо напротив моего дома, на расстоянии не 18 км, а несколько сот метров! Как же тут остаться равнодушной! Я не хочу, чтобы наши легкие почернели, как тот снег. Думаю, не ошибусь, если скажу, что никто из каневчан, живущих рядом с Днепром, не согласится с этим строительством. К сожалению, люди плохо проинформированы, не у всех есть Интернет, а в газетной статье, заказанной «Нибулоном», так радужно все расписано, что можно поверить, что в Канев просто благодетели пришли… Но если любому здравомыслящему человеку предложить всяческие материальные блага, но при этом он и его родные будут тяжело болеть всю оставшуюся жизнь (а ее останется из-за болезней гораздо меньше, чем положено), думаю он пошлет таких «благодетелей» как можно дальше и будет прав.
  9. мудрый

    мудрый

    Регистрация:
    28 фев 2009
    Публикации:
    81
    Симпатии:
    6
    Мой город:
    киев
    Ответ: Будувати чи не будувати?

    Ура!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Хоть кто-то в этом городе понимает, что необходимо независимое СМИ!
  10. ХОлегХ

    ХОлегХ

    Регистрация:
    11 сен 2009
    Публикации:
    22
    Симпатии:
    0
    Мой город:
    Канев
    Відповідь: Будувати чи не будувати?

    Я тоже против как и вы. Че их то всех тянет к нашему городу! Засрали уже со всех сторон,а хотели курорты сделать,не снашым то правительством.